Hangon museo perustettiin jo vuonna 1907 vaikka alkutaival oli hieman kangerteleva. Tammisaareen oli perustettu oma museo 1906, joten pitihän myös Hankoon saada sellainen. 1900-luvun alku oli muutenkin vilkasta aikaa museokentällä Suomessa. Tärkeätä oli nostaa esille Suomen erillispiirteet vuosisadan alun venäläistämisyritysten keskellä. Museo aloitti toimintansa Fohlinin tuvassa Korkeavuorenkadulla.
查看更多塔拉塔!塔拉塔!距离世界末日还有 400 年,希腊战士们为海洋欢呼雀跃。当他们看到黑海的朴素海岸时,这次执行不力的军事远征变成了一种解脱。几千年后,即使在汉科,您也可以欢呼“塔拉塔”!然后,您将向位于 Vartiovuori 南坡海边的一栋美妙的木制别墅打招呼。
查看更多Vapaudenpatsas pystytettiin 1921 saksalaisten 3. huhtikuuta 1918 tapahtuneen maihinnousun muistoksi. Suunnittelutyöstä vastasi Ab Granit ja patsaan ulkoasun muotoili kuvanveistäjä Bertel Nilsson. Vapaudenpatsas on sotien jälkeen ollut kiistanalainen; se purettiin neuvosto vuokraaikana ja pystytettiin uudestaan 1943. Vuonna 1946 patsas purettiin jälleen, mutta vuodesta 1960 patsas on ollut nykyisenkaltainen tekstillä ”Vapautemme puolesta”.
查看更多1957年10月阴雨连绵的傍晚,载着煤炭货物航行的摩托轮Asa Finn在汉科以西的航道上迷路了,撞上了岩石。过往船只的水管摇晃着船,阿萨·芬恩开始注水。 August Route 船长把船开到最近的浅滩,在 Lilla 和 Södra Klippingen 之间沉没。 Asa Finn 只是这艘船的名字之一。在《禁酒令》期间,这艘船租用了南部邻国的口渴救济,并以 Pirtu-Veera 的绰号而闻名。该船于 1918 年在瑞典诺尔雪平建造,并在维拉受洗。
查看更多轮船快车在芬兰历史上有着传奇的地位。快车于 1877 年在瑞典的 Oskarshamn 造船厂建造,该船由芬兰公司 Finska Transito Ångbåts 订购。它长 42.4 m,宽 6.9 m,深 3.5 m,在 400 马力的发动机上最高时速为 10.7 节。在开阔水域,从汉科到斯德哥尔摩的旅程需要 17 个小时。
查看更多